مری موزیک

موسیقی

مری موزیک

موسیقی

افزایش فالوور پیج اینستاگرام

به دلیل محبوبیت اینستاگرام و تعداد کاربران فعال آن‌، یکی از بهترین اپلیکیشن هایی است که می‌توان از آن به‌عنوان یک سکو پرتاب برای پیشرفت در کسب‌وکار اینترنتی و دیجیتال مارکتینگ کمک گرفت. به همین دلیل بسیاری از کسب‌وکارهای بزرگ و کوچک برای فروش محصولات و ارائه خدمات خود در این برنامه شروع به فعالیت می‌کنند، و بدون شک بازخورد بسیار مطلوبی را برای آنها به همراه دارد.

فعالیت این کسب‌وکارها به این صورت است که، محصولات خود را در اینستاگرام تبلیغ می‌کنند و به‌واسطه تبلیغاتی که انجام می‌دهند محصولات خود را به فروش می‌رسانند، اما مشکلی که در این بین وجود دارد میزان مشاهده و بازخورد آن توسط کاربران اینستاگرام است! کاملاً مشخص است که بازخورد فعالیت‌های یک پیج و افزایش فروش آن، به وجود فالوور و کاربر بستگی دارد و بدون این کاربران تبلیغات هیچ معنی خاصی ندارد.

میزان محبوبیت یک پیج را تعداد فالوورها، تعداد لایک و کامنت های آن مشخص می‌کند. به همین دلیل پیج های مختلف و صاحبان کسب و کار با هر ترفندی سعی دارند تعداد فالوور های خود را افزایش دهند، و به کمک، مسابقه و اهدای جوایز گوناگون، به این مهم دست پیدا می‌کنند.

یکی دیگر از راه‌های افزایش فالوور، خرید فالوور اینستاگرام است. که این روزها بازار بسیار داغی را از آن خودکرده است و معمولاً تمامی پیج های فعال در اینستاگرام از آن برای پیشرفت کاری و افزایش اعتمادسازی استفاده می‌کنند. پس‌ازاین توضیحات، حال به این سوال می‌رسیم که، آیا خرید فالوور اینستاگرام به رشد کسب‌وکار کمک می‌کند یا خیر؟